Laikrodis kaip motyvacijos priemonė

Kokybiški laikrodžiaiKiekvienas gamintojas pasakys, kad jo laikrodžiai kokybiški. O kaip yra iš tiesų, įvertina pirkėjai. Jei tą patį laikrodį segite jau kelerius metus, veikiausiai sutiksite, kad kokybiški laikrodžiai – realus pirkinys.

Kokybė – žodis, turintis nemažą reikšmę įvairiose srityse. Kad ir ką pirktumėte, niekada nenorite blogo produkto, nenorite ir broko. Kai iš parduotuvės parsivežate kokį nors daiktą, nežinote, kiek laiko jis tarnaus. Pavyzdžiui, gal naujas išmanusis telefonas dėl neaiškių priežasčių ims strigti. Arba nutrūks naujo laikrodžio dirželis. Kartais kaltė tenka gamintojui ar pardavėjui, bet tikrai yra atvejų, kai daiktą sugadina pats vartotojas. Juk neperkate laikrodžio tam, kad mėtytumėte jį ant žemės. Ir neperkate pigiausio telefono dinamiškiems kompiuteriniams žaidimams.

Ko nestinga parduotuvių lentynose?

Mažas korpusas, estetinė funkcija, tikslaus laiko rodymas, prabanga, prestižas, patogumas, stilingumas, dailumas, dalykiškumas, sportiškumas, elegancija, moteriškumas ar vyriškumas, minimalizmas, „kietumas“, ilgaamžiškumas, modernumas, klasiškumas, malonumas, puikumas, brangumas, pigumas, „fainumas“… Ar jau minėjome gražumą? O brangumą ar pigumą? Žinote, kodėl čia išvardyta tiek žodžių? Ogi todėl, kad kokybiški laikrodžiai (ir apskritai laikrodžiai) – patys įvairiausi. Rinka šiais laikais mažų mažiausiai yra nepaprasta – ir netgi tokia frazė neperteikia viso gausumo. Ir kiekvienas laikrodis skirtingas, kiekvienas sukurtas laikantis kitokios filosofijos.

Ko jau ko, bet įvairovės netrūksta. Pavyzdžiui, kiek naujienų pateikia gamintojai iš tolimosios Japonijos! O kur dar šveicarai, vokiečiai ir kitų tautų atstovai… Tiek dizainų krypčių, tiek kontrastingų kainų, tiek… Iš tiesų nuostabi ta laikrodžių rinka. Gal skamba kaip liaupsinimas, bet… Kodėl nepaliaupsinus?

Kokybiški laikrodžiai – motyvacija

Po liaupsių pereikime prie kitos dalies. Kokybiški laikrodžiai gali būti motyvacijos priemonė. Sakykim, turite įgyvendinti kokį nors projektą, bet vis atidėliojate. Norite įsigyti laikrodį. Ką gi, kodėl nenusistačius, kad atlikę reikiamus darbus galėsite apsidovanoti nauju laikrodžiu? Tokiu būdu atsiranda pasiryžimas nudirbti darbus, tampa lengviau atlikti ne pačius įdomiausius uždavinius.

Verta paminėti, kad laikrodžių ir motyvacijos sąsajos kur kas glaudesnės. Štai darbo produktyvumą pakelianti pomodoro technika… Jos esmė – tam tikri darbų intervalai su trumpomis pertraukomis. Kaip sekti laiką? Reikalingas laikrodis! Kai įteigiate sau, kad konkreti užduotis bus tęsiama iki x laiko, tai susikaupiate ir dirbate. Susikuriate dirbtinį laiko terminą, kuris pasitarnauja itin gerai. Imituojama situacija, kai būtina ką nors padaryti ne po valandos, o čia ir dabar. Bet metodika neveikia be laikrodžio. Pastebėtina, kad tik kokybiški laikrodžiai užtikrins metodikos laikymąsi. Juk nekokybiškas dar laiką netiksliai parodytų…

Kalbant apie motyvaciją neprošal paminėti – ne vien brangieji „Rolex‘ai“, bet ir daug kitų estetiškai patrauklių, nepriekaištingai veikiančių laikrodžių neretai reprezentuoja gerą gyvenimą. Juk nuotraukoje laikrodis iš karto sukuria kitokią, galbūt pozityvesnę atmosferą. Ir motyvuoja – „va, tokio laikrodžio ir aš norėčiau“.

Kaip gamintojai motyvuoja save?

Logiška, kad kyla klausimas, kas paskatina pačius gamintojus. Turbūt sutiksite – sukūrus keletą skirtingų modelių, įkvėpimas gali išsekti. Tačiau tų modelių yra ne keli, gana dažnai net ir ne keliolika. Gal ir banalokai nuskambės, bet veikiausiai kūrėjus palaiko tai, kad žmonės domisi, renkasi laikrodžius, perka. O nusipirkę džiaugiasi.

Šiaip jau sunku pasakyti, kokia yra tvarka „Casio“, „Obaku“ ar kitoje kompanijoje, bet norisi tikėti, kad viskas vyksta ne „rimbo“ principu, o kad darbas kaip tik harmoningas.

O viską aptarus galima pridėti štai ką: laikrodžių temą sunku išsemti. Nes ji kelia susidomėjimą. Pridėkime, kad vis gausesnė tampa išmaniųjų laikrodžių pasiūla, ir galėsime parašyti neploną knygą.

Parašykite komentarą