Google AdWords ir SEO: esminiai panašumai bei skirtumai

google adwords reklama

Internetinės rinkodaros specialistai pastebi, kad kai kurie verslininkai, puikiai žino, kad jiems reikia SEO ar Google AdWords paslaugų, tačiau nežino, kas tai yra ir kuo jos skiriasi. Taigi, aptarkime esminius šių paslaugų skirtumus, privalumus bei trūkumus.

Laiko sąnaudos

Google AdWords reklama – išties puikus pasirinkimas nekantriausiems arba tiems, kurie nori greitai gero rezultato. Jūsų internetinė svetainė iš karto atsidurs paieškos sistemų pirmosiose pozicijose, bus ryškesnė ir lengviau pastebima. Kiek vartotojų apsilankys jūsų internetinėje svetainėje, kaip gerai būsite matomas ir kiek laiko galėsite džiaugtis Google reklamos teikiamais privalumais – viskas priklauso nuo jūsų finansinių galimybių. Tuo tarpu, SEO paslaugos neperka internetinės svetainės pozicijų paieškos rezultatuose, jas reikia užsitarnauti.  Tai reiškia, kad reikia tikslingai dirbti, o pirmieji rezultatai pasirodo tikrai ne iš karto, o po kelių savaičių, kartais ir dar ilgesnio laiko tarpo. Taigi, Google AdWords reklama – trumpalaikis, tačiau greitesnis būdas tapti matomam paieškos sistemoje, o SEO – daugiau laiko ir pastangų reikalaujantis reklamos įrankis, kuris turi ilgalaikius rezultatus. Bet kokiu atveju, šios reklamos priemonės savo darbą atliks – pritrauks į jūsų svetainę daugiau lankytojų.

Svečių skaičius internetinėje svetainėje

Jei nusprendėte naudotis Google AdWords reklama, turite žinoti, kad mokėsite už kiekvieną naujo interneto vartotojo apsilankymą jūsų internetinėje svetainėje. Taigi, kuo reklamai skirsite didesnį biudžetą, tuo daugiau lankytojų sulauksite ir galėsite bent jau apytiksliai paskaičiuoti, kiek žmonių per mėnesį apsilankys jūsų tinklapyje.  SEO paslaugos tokių prognozių nesuteikia, reikia nuolatos sekti internetinės svetainės duomenis ir juos analizuoti.

Finansinė  išraiška

Kas brangiau Google AdWords reklama ar SEO paslaugos? Išties atsakyti į šį klausimą gana sudėtinga, nes paslaugų kaina priklauso nuo daugelio faktorių: internetinės rinkodaros specialistų įkainių, jūsų pačių finansinių galimybių ir pan. Bet kokiu atveju, geriau plačiau praverti piniginę ir šį darbą patikėti savo srities profesionalams, kurie optimaliai išnaudos skirtą biudžetą, o ne savarankiškai bandyti perkąsti internetinės reklamos subtilybes, kurios gana painios ir reikalauja laiko, kurį galėtumėte skirti tiesioginiam savo darbui.

Parašykite komentarą