Tinkamos reklamos pasirinkimas savam verslui gali būti labai daug laiko reikalaujantis darbas, tad visada naudinga kreiptis į agentūras, kurios dažniausiai ne tik teikia konkrečias reklamavimo paslaugas, tačiau taip pat ir dalinasi patirtimi dėl pasirinkimo.
Bene labiausiai vertinama galimybė šiuo metu yra Google ads. Kadangi daugelis verslų savo paslaugas yra perkėlę į internetą, natūralu, kad tokiu atveju pasirenkamos tokios reklamos, kurios veikia būtent skaitmeninėje erdvėje. Žinoma, lygiagreta galima vertinti ir SEO paslaugas, savęs pozicionavimą socialiniuose tinkluose, tačiau Google reklama dažnai yra pirmasis žingsnis, kurį reikia žengti, o visi kiti – tik jo priedas.
Estetika – visada svarbu
Pirmiausia norima pasikalbėti apie Google reklamos estetinius niuansus, kurie šiuo metu yra beveik neriboti. Daugelis galvoja, kad Google ads veikia tik tokiu principu, kad puslapis gali būti iškėlimas į priekį virš visų kitų organiškų pasiūlymų. Tai nėra visiškai tiesa.
Visada galima sukurti labai patrauklią reklamą, kuris bus rodoma Google paskyros šone. Tokiu atveju labai svarbu susikurti tokią reklamą, kuri tikrai atrodys labai gražiai, kuris patrauk dėmesį, galiausiai, kuri ką nors duos klientams.
Paprasčiausiai niekas nesusivilios tokiu pasiūlymų, kuris nėra vertas dėmesio. Reikia rasti ir tuo pačiu pasiūlyti tai, kas sudomintų žmones. Tik tokiu atveju reklama bus veiksminga.
Lygiai taip pat pateikiant info labai svarbu, kad reklama būtų estetiškai patraukli. Tam reikia samdytis specialistą, kuris puikiai išmano viskas smulkmenas ir gali garantuoti, kad poreikiai net ir iki pačių mažiausių smulkmenų bus pilnai įgyvendinti. Galiausiai, reklama turi atitikti tikslinės auditorijos poreikius, kurie varijuoja ir priklausomai nuo lyties, hobi bei kitų niuansų.
Google reklamos kaina – labai svarbi
Suprantama, kad kitas svarbus pasirinkimo kriterijus yra reklamos kaina, kuri labai kinta. Šiuo atveju reikia mokėti ne tik specialistui, kuris sutvarkys visą reklamą taip, kad ji veiktų kokybiškai, taip pat pasirūpins, kad jos administravimas būtų tvarkingas, tačiau taip pat teks investuoti ir į kiekvieną paspaudimą, kuris yra apmokestinamas labai skirtingą pinigų suma.
Kokia būtų Jūsų atveju? Net ir specialistas neatlikęs analizės dažniausiai pasako tik labai preliminarius skaičius. Žinoma, kuo daugiau detalumo apie Jūsų įmonę bus žinoma ir kuo anksčiau Jūs kreipsitės į jį – tuo greičiau suprasite skaičius, kurie atitinka Jūsų verslo poziciją.
Derinkite su kitomis reklamos galimybėmis
Google reklama bus kur kas našesnė tokiu atveju, jeigu bus derinama ir su kitomis reklamos galimybėmis. Šiuo atveju tai yra SEO paslaugos, kurios labai dažnai vadinamos geriausia skaitmeninio marketingo galimybes, taip pat tai gali būti socialinių tinklų galimybės, kurios labai plačios ir kurias tinkamai valdant – pasiekti pavyks labai puikius rezultatus.
Žinoma, geriausia, kai skirtingas reklamos galimybes teikia ir skirtingi specialistai. Tokiu atveju viskas vienoje vietoje, o tai padeda sutaupyti daug laiko ir tuo pačiu gauti paslaugas pigiau. O natūralu, kad kainos tampa ypač svarbiu kriterijumi.
Skirkite laiko smulkmenoms
Google reklama yra viena iš tų reklamų, kuri reikalauja laiko, kuriai reikia smulkmeniškumo. Tad tik labai geras specialistas gali užtikrinti, kad viskas bus įgyvendinta pagal poreikius. Žinoma, smulkmenomis visada gali plačiau domėtis ir pats verslininkas, kadangi dažniausiai tai jam padeda geriau suprasti – kokia tai reklama ir ko tiksliai galima iš jos tikėtis. Tuomet ir skiriamas biudžetas nebeatrodo toks didelis.
Parengta pagal skaitmeninės rinkodaros agentūros FAD pranešimą spaudai.